barnvakt...

barnvakt...

kl 08.03  ringde telefonen i morse.. d var min älskade mamma! i bland älskar ja inte mamma.. d är nästan bara i såna här tillfällen hon inte ligger på min plus lista...men d hon ville var att kolla om ja kunde vara barnvakt idag...aldrig tänkte jag.. jag ska sova länge idag.. men sen kom ja på mig själv att varför inte jag har ju faktiskt sovit till 12-1 varje dag nu o barnen är ju faktiskt underbara.. och ja får ju pengar vilket ja verkligen behöver nu.. så fem min senare ringer mammas väninna o en timmer senare hämtar hon mig  o diva... så nu har vi tittat på Madagaskar 2 gånger varit ute me diva 2 gånger o ätit korvstroganoff till lunch o nu har lillbus somnat.. tror att storbus kommer somna när som oxå, han sitter nu o kollar på Dennis.. har lovat att dom ska få glass när dom vaknar... sen när morn eller farn kommer hem ska ja gå över till min älskade mamma o äta middag me henne... mina systrar är borta o kommer hem i morgon så vi ska passa på att umgås lite... sen ska mamma hem till mig o hjälpa mig att städa lite..haha hon kommer tuppa av.. för som sagt så orent o äckligt d e hemma hos mig nu har det aldrig varit.. men ska man ha fint får man lida pin... o sen så vill ja har rent när sandie kommer i morgon o ska hälsa på grisarna.. vi ska ta en fika o planera för hennes hemkomst.. ska bli riktigt mysigt.. av någon konstig an­ledning gillar ja henne som fan.. (d lätt väldigt negativt när ja skrev av en kostig anledning men d var inte så ja menade :) )inte på de sättet men som person hon är en härlig prick.. tror att vi skulle kunna a skit kul o göra massa galna saker framöver. för er som inte vet vem d e så e d hon som egentligen äger gris nr 1.. jag är bara fodervärd till monstret... oooh ja kommer gråta blod o sakna henne när ja måste lämna ifrån mig henne.. hon är mitt nr 1 halva mitt hjärta o hon var anledning till att ja gick upp på mornarna när ja mådde piss... ja har lagt upp en plan om att rymma me henne o bara försvinna... haha nä så alvarligt är det inte men ja älskar verkligen den lilla krabaten hon slår dom flesta fas än att hon e lite knäpp ibland ;) ... nä nu ska ja o diva mysa ner oss i soffan me storbus o kolla på dennis, e bara glad att d inte är bilar eller bamse för tro mig dom kan man utantill nu.. vet inte varför d e så me barn man men dom kan verkligen se samma film 1000 gånger o den e fortfarande bra 1001:e gången. själv kan ja bara se en film max tre gånger på ett år om den inte är riktigt riktigt bra... puss så länge!

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0