bakis...

... som fan idag!

igår var en spännande kväll ja o min underbara vän linda var ute o gjorde stan. hon e så underbart söt ibland!
vi började kvällen me 2 shotar för att sedan hälla i oss en drink d räckte för oss båda... efter att båda kände att vi hade blivit på pikalurven så går vi för att se om vi skulle gå någon annanstas... på vägen till ingenstans egentligen springer vi på en gammal arbetskollega till mig o bestämmer oss för att följa med hans sällskap till först east men där var d för lång kö så vi traskar vidare till spitfire där vi fortsätter vårt drickande fast vi egentligen inte borde, vi blev kalasfulla båda två... eftersom jag hade lyckats blivit besviken tidigare på kvällen så hade jag nu lyckats bli ännu mer besviken på finaste eftersom dom inte behagade att komma in till stan o möta os,s så ja gick runt o var grinig resten av kväll så ja ber om ursäkt till alla jag var otrevlig mot d var inte meningen men har man pms så har man... men d trots mitt dåliga humör igår så hade jag ändå jätte trevligt... och det var jätte roligt att träffa anders igen o snacka lite skit men han tyckte någ att vi var jätte tråkiga eftersom linda var uppe me kameran hela tiden men vi fick väl kanske 3 bra bilder av hundra hahaha.. kollade på dom i morse när ja blev väkt av att finast ringde... så självklart var ja ju tvungen att ringa mamma o skvallra om varför jag var arg.. haha mamma lyssnade på mitt gnäll när hon plötsligt avbryter o frågar - sandra har du fått din mens nyligen.. - ja vadårå? - där har du problemet.. du kommer skratta åt det i morgon sen kommer d gå över.. men ja tvingade att tycka lite synd om mig iallafall... men nu har iallafall finast kommit o jag har lagat mat potatis gratäng som blev helt mongo o smördegsinbakad fläskfile o så har vi köpt massa godis för att bara ligga o mysa i soffan eftersom han lämnar mig i en vecka igen... men måste man jobba så måste man... men han vet ju att när han kommer hem så kommer han inte få göra mycket annat än att umgås me mig en vecka i sträck haha... närå

Bilder från igår!






-Janine-




Kommentarer
Postat av: Beetsy

JAha så det va därför du inte hade tid att svara i telefonen när jag försökte få tag på dig igår... dåligt! fy skäms!.....tårar

2008-08-24 @ 00:40:51
URL: http://beetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0